Wszystkie elementy, które prezentujemy w ramach serii powered by Beskidzkie4x4 były i są na bieżąco testowane w naszych pojazdach w trudnych lub ekstremalnych warunkach terenowych.
1. Dystans mocowany jest pod wahaczem (uwaga prezentowany, przykładowy wahacz pochodzi z innego pojazdu) w otworach standardowych za pomocą śrub M8, 10.9.
Dystans 5mm nie wymaga wymiany śrub sworznia. Dystans 20mm wymaga wymiany śrub na dłuższe.
2. Dystans jest bardzo precyzyjnie zaprojektowany, tak aby zarówno dystans jak i sworzeń miały jak największe powierzchnie wsparcia, dlatego przed montażem należy dokładnie oczyścić elementy współpracujące, co zapewni właściwe przyleganie powierzchni.
W przypadku niewłaściwego przylegania krawędzi (zależy od producenta wahacza lub sworznia) należy je spiłować do uzyskania właściwych powierzchni styku.
3. W przypadku zmiany kąta pochylenia koła, należy go ustawić do właściwej wartości.
Truh.pl