Body lifty naszej produkcji do Mitsubishi Pajero L200 i L200/Triton zapewniają solidne połączenie nadwozia z ramą z zastosowaniem śrub M10 w klasie 10.9 oraz nakrętek w klasie 10. Nie oszczędzamy na bezpieczeństwie.
![](https://truh.pl/wp-content/uploads/2022/06/TRUH-Body_lift_pl.jpg)
W zestawie:
- 14 podkładek dystansowych wykonanych z aluminium PA6 – fi 60
- 8 śrub M10 z łbem sześciokątnym ocynkowanych w klasie 8,8
- 6 śrub M12 z łbem sześciokątnym ocynkowanych w klasie 8,8
- 8 nakrętek sześciokątnych M10 ocynkowanych
- 6 nakrętek sześciokątnych M12 ocynkowanych
- 8 podkładek sprężystych M10 ocynkowanych
- 6 podkładek sprężystych M12 ocynkowanych
- 16 podkładek poszerzanych 10 ocynkowanych
- 12 podkładek poszerzanych 10 ocynkowanych
Body lift montujemy w standardowych otworach.
![](https://truh.pl/wp-content/uploads/2024/01/Truh-body-lift-en-2-1024x769.jpg)
![](https://truh.pl/wp-content/uploads/2022/10/Beskidzkie4x4.jpg)
Wszystkie elementy, które prezentujemy w ramach serii powered by Beskidzkie4x4 były i są na bieżąco testowane w naszych pojazdach w trudnych lub ekstremalnych warunkach terenowych.
Zobacz jak to robimy: https://youtu.be/gE19QCMBK0g
Uwaga: Body lift jest elementem tuningowym. Kupujący montując go oświadcza, że wykonuje to, tylko i wyłącznie na własne ryzyko i nie będzie wnosił w przyszłości żadnych roszczeń w stosunku do producenta i/lub dystrybutora produktu.
Kupujący dokonując zakupu oświadcza, że posiada pełną wiedzę potrzebną do oszacowania wytrzymałości podzespołów koniecznych do poprawnego funkcjonowania body liftu w wybranym zastosowaniu.
![](https://truh.pl/wp-content/uploads/2024/01/Truh-body-lift-en-3-1024x769.jpg)